Fullt upp!!

I helgen har vi grejat i huset. Har slipat tak tills jag blev tokig!! Skönt att få det gjort,men det är jobbigt åt armarna - men som Niklas sa: -Det är bra mot gäddhänget ;) HAHA =)

Mormor,morfar och mamma kom dit en sväng :) Drack lite kaffe sedan åkte mormor och morfar. Mamma stannade kvar för att ta hand om lilla gumsan medan vi grejade :)
När vi var färdiga åkte vi till pizzerian och köpte en kebabpizza med pommes - mums! Mamma
bjöd =)

Mamma sov över hos oss eftersom vi skulle greja även på söndagen. Då stannade hon och Patricia hemma,medan vi var iväg. När vi kom hem igen hade mamma fixat lunch :)

Jag tog en dusch och packade lite grejor till mig och gumsan sedan åkte vi hem till mamma :D Gumsan och jag sov över eftersom vi eventuellt skulle ha åkt med bilen till Presterudsskola,så de skulle få kolla på bromsarna,men det blev aldrig av.
Istället blev det en tur till Ölme,för att hälsa på Totto och Birgitta,mammas fd svärföräldrar :) Det var kul att se dem,var längesen!

Nu har jag och gumsan varit hemma en stund. Hon tittar på Firma Fantasiflytt och grejar lite så jag passar på att sitta vid datorn en stund :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0