Fortsättningen :D

När gumsan vaknade igår var vi inne och busade en stund,sedan gick vi ut igen =) Precis när jag skulle göra gumsan i ordning,ringde Kent. Eftersom det är något fel på hemtelefonen fick han ringa på mobilen,så jag fick ställa mig ute,för att få bra mottagning. Då passade gumsan naturligtvis på att smita ut. Hon hade bara en body på sig - riktigt så varmt är det inte så att det är okej ;) Hon gick ut på grusvägen och då trodde jag hon skulle skrika,men det gjorde hon inte! Det brukar göra ont att gå på grus,det tycker i alla fall jag :D
Hon rörde inte en min utan sprang vidare till hundarna,över större grus,som ligger vid garaget,men hon reagerade inte då heller - hon är tålig =P
Jag avslutade samtalet och gick in för att hämta mer kläder åt lilla skruttan :)





Runt halv åtta fick hon kvällsmat ute. Det tyckte hon om =D
Sedan var vi kvar ute ett tag till innan vi gick in. Jag började se myggor. Dessutom ville jag att gumsan skulle varva ner lite innan sovdags.

När vi kom in stekte jag på en varsin hamburgare åt mig och Kent,som ringde och talade om att han var påväg hem. Det var riktigt gott =D
Gumsan mumsade i sig en banan under tiden :)

Gumsan farbror Mats kom och hälsade på :D
Gumsan var vaken länge. Somnade hos mig i fåtöljen strax innan halv elva! Jag gick in och lade henne i sängen och sedan kröp jag själv till kojs ;P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0