Älskade systeryster <3

Jag och min syster (till höger) på min 20-årsfest,för snart 2 år sedan :)       

  

Jag pratar med min syster på msn. Hon bor i Oslo,så vi ses nästan aldrig. Jag saknar henne enormt mycket! Hon är inte bara min syster - Hon är min bästa vän. Jag älskar henne så himla mycket!! Trots att hon bor långt borta är det henne jag litar mest på och jag vet att jag kan prata med henne om allt!
Trots att vi varit med om mycket,så vet jag att hon finns där för mig!

JAG HOPPAS ATT DU VET HUR MYCKET DU BETYDER FÖR MIG OCH ATT JAG ALLTID FINNS HÄR,PRECIS SOM DU GÖR FÖR MIG!
JAG ÄLSKAR DIG SUPERDUPERMYCKET!!



Jag mår mycket bättre nu när jag fått prata av mig lite. Känns skönt att veta att jag inte är ensam med mina problem. Tack så mycket för att du lyssnar på mitt gnäll ;D






Kommentarer
Johanna

Tusen tack för de fina orden!!!jag finns alltid här för dig också, trots avståndet!!!älskar dig super duper mycket o saknar dig hela tiden, speciellt när det sker något speciellt!!tack för att du finns där för mig!!!älskar dig!!!puss puss

2011-04-27 @ 23:17:23
Jenny

Jag menar varje ord! Jag älskar och saknar dig med =) Ja,då tänker man extra mycket på att du inte finns nära :/ Det är det systrar är till för :D puss o kram

2011-04-28 @ 22:11:28
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0