Tomt och konstigt

Jag och gumsan har varit med Ulrika och barnen till hennes bror och hans familj. Där bjöds det på tomatsoppa med pasta och små baguetter - det var riktigt gott :)
Till efterrätt blev det kaffe,bulle och glass :D

När vi åkte hem stannade vi till vid pizzerian och köpte mat till våra gubbar ;) De hade varit ute i skogen med Bessie och jagat lite,så hon är nöjd,men trött just nu ;)

Efter att de ätit åkte vi och lämnade gumsan hos farmor och faster :) Hon är alltid hos mig annars så det kändes kontigt att hon inte följde med oss därifrån,men det gick bra =D

När vi kom hem tog vi en dusch och älsklingen vilade lite. Sedan
passade vi på att åka till Bergvik och handla lite. Jag höll på att öppna bildörren och ta ut gumsan,men så kom jag på att hon inte var med..

Sedan åkte vi till Burger King - MUMS =P

Efter det hämtade vi lilla gumsan =) Hon satt och åt mat så hon brydde sig inte direkt om att vi kom - jag som hoppades och trodde att hon skulle bli jätteglad över att se mamma och pappa igen,men icke sa Nicke. Jag blev lite besviken,men när hon ätit klart ville hon komma till mamma så då blev jag nöjd ;D




Kommentarer
josse

allt bra?

kram

2010-09-19 @ 09:32:09
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se/
josse

sv:mjorå det e sjukt bra :D händer idag?

2010-09-19 @ 10:37:41
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se/
josse

sV: hihi okej !:D ska bussluffa ;D

2010-09-19 @ 10:41:49
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0