Tack älsklingen =)

Jag är trött på att vara sjuk :( förkylningen vill inte ge med sig..det värsta är att lillan också är snorig och hostar :/ Hon verkar inte må dåligt av det i alla fall - hon är sitt vanliga glada jag =)

Älsklingen tog ledigt från jobbet några timmar i morse, så jag skulle få sova ordentligt,eftersom jag inte fick mycket sömn igår natt och dessutom är sjuk. Gumsan sov dock väldigt bra. Vaknade vid 7,fick mat och somnade om till 10, så älsklingen hade inte behövt vara hemma,men det var snällt av honom - TACK =)

Lilla Stei är hos sin bror,Stilo =) Mats,Kents bror,hämtade honom igår,så han slipper gå här hemma och ha tråkigt och yla så jag blir tåkig ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0