Segis

Jag är lite seg just nu.
Gumsan var vaken en timme mellan två och tre i natt,sen vaknade hon igen strax innan sju. 
Hon fick lite välling,så hon somnade om till åtta.
Då gick vi upp och åt lite frukost =)

Jag tog ut vovsingarna till hundgården medan gumsan sprang runt i gåstolen. Efter det
satt hon på lekmattan med en massa leksaker. Under tiden passade jag på att träna lite.
Sedan låg vi där på golvet och myste lite :D

Jag har tagit in vovarna igen, eftersom det spöregnar och då ska de inte behöva vara ute :D
Nu ligger gumsan i sin säng och sover,vovsingarna är inne på kontoret och jag
sitter i soffan och kollar på teve. Passar på att vila mig lite :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0