Några fynd :)

Lilla familjen och Kents lillasyster,Maja, har varit på marken =D Lillan fick två söta t-shirts,som jag längtar tills hon kan ha. Den ena var två Hello Kitty på - en ängel och en djävul,och den andra var med Nasse ifrån Nalle Puh med texten "Ett stort hjärta i en liten kropp" =) Hon kommer bli sååå söt i dem :D
Även jag fick mig en fin tröja,med en döskalle på. "Forever young" står det på den,tyckte den var fin. Gick förbi flera ställen där de hade dem innan jag bestämde mig för att slå till ;)


Älsklingens mamma hade köpt en t-shirt till honom,som det står " Jag är inte dum,jag har bara otur när jag tänker" på - haha :)
Vi såg en där det stod "Ägs av Niklas",den skulle han ha köpt,eftersom hans chef heter det :) Sedan hade de kalsonger med texten "Tillhör Jenny" - de hade varit lite roliga att se på honom. Jag ångrar att vi inte köpte det så på nästa marken ska jag kolla efter dem ;)

Tyvärr hörde jag inget från Linn så henne träffade vi aldrig. Får göra det någon annan dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0