Molkom,karlstad och kristinehamn

I tisdags var gumsan och jag i farten hela dagen =)
Vi var på babyrytmik vid halv tio sedan följde vi med Katrin och lilla Sigrid hem. De små fick lite mat och sedan
var det min och Katrins tur.
Runt halv två tog vi en varsin barnvagn och gick till vårdcentralen. Jag tog hand om de små,vilket inte var så svårt eftersom Sigrid sov, medan Katrin var inne hos läkaren.
Sedan gick vi vidare till Öppna förskolan. Det var lite mer barn den här gången så det var kul :D
Gumsan satt på en filt framför en spegel och lekte =P Sigrid sov dock länge och ville ha lite välling när
hon vaknade,så hon missade allt,lilla stackaren :)
Halv fyra gick vi därifrån eftersom jag skulle hämta älsklingen på jobbet =D
Vi tog en tur till karlstad och köpte batteri till fyrhjulingen.
Efteråt hämtade vi släpkärran,som vi lånat av min morbror när vi hämtade byrån, och lämnade den hos dem.
Klockan var rätt mycket när vi kom hem så vi tittade lite på teve en stund innan det var
dags att sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0