Lilla Sigrid och Katrin

Min och lillans dag började strax innan sju. Då var det frukostdags för gumsan. Jag gjorde oss i ordning,åt frukost och packade ner det sista i skötväskan. Jag glömde dock termosen och smoothien. Vilket minne man har nu för tiden. Tror gumsan fick hjärnan av mig ;)

Strax innan nio åkte vi iväg till Molkom på babyrytmik. Där sjöng och dansade vi lite =)

Efteråt blev det en tur till Coop med lilla Sigrid och Katrin. Sedan åkte vi hem till dem och gav de små mat samt åt själva. Eftersom det har varit så himla fint väder,dock lite kallt,hoppade vi över Öppna förskolan och tog en långpromenad istället - Härligt =D
Vi stannade till på Coop igen. Köpte lite godis till älsklingen,som han ska ha när han jobbar i morgon, och en chokladkaka till mig och Katrin. Dessutom kikade vi in på tre småaffärer, bl a Nennis. De hade lite fina saker, t ex stenar med texter som "Världens bästa pappa".

När vi kom tillbaka till Sigrid och Katrin tog vi en fika och lekte =D
Jag och gumsan åkte hem runt sju. Det blev ännu en hel dag i Molkom och det var lika trevligt,som vanligt :)

Nu sover gumsan och jag och älsklingen har nyss duschat så nu är det snart dags att sova. God natt,god natt :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0