Heldag i Molkom

Jag och lillan åkte till Molkom redan i morse. Skulle till BVC för viktkontroll kl.8.30. Gumsan går upp,som hon ska nu. Väger 6960 g så nu går hon snart över 7 kg sträcket :) Fick en ny tid i början på november eftersom hon väger lite mindre än normalt. Annars skulle nästa kontroll vara när hon blir 10 månader,men vi får ta en extra.

Efter kontrollen var det dags för babyrytmik. Det var lika kul,som förra gången :) När den var slut följde vi med lilla Sigrid och Katrin hem en liten stund :D De små fick lite mat. Vi mammor hann bara slänga i oss några smörgåsar, innan vi skulle i väg till öppna förskolan. Det var också kul :)


Runt halv tretiden lämnade jag och lillan Molkom och åkte för att hämta älsklingen,som fick sluta lite tidigare idag =) Ulrika bjöd på kaffe och äppelpaj med vaniljsås - sååå himla gott :)

Nu har vi varit hemma i några timmar. Älsklingen är dock borta en sväng :/ Jag och lillan har duschat och hon har fått lite välling. Vi har myst lite,men hon blev otålig så nu sitter hon i gåstolen och grejar :) Jag tror hon är inne på sista refrängen nu ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0