Film =)

Jag har nyss ätit glass med chokladsås och kollat på "What happens in Vegas" med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Den var bra,men inte lika rolig som jag trodde att den skulle vara - fick i alla fall skratta lite grand =D

Lillan har legat bredvid mig i soffan och sovit :) Hon har vaknat nu så vi ska mysa lite och vänta på älsklingen. Han är fortfarande på jobbet,det är så det är att vara "bonndräng" ;) Höstbruket är igång så nu blir det ett tag med sena kvällar,det lönar sig dock i slutet av månaden,när lönen kommer :D Är aldrig fel med lite tillskott i kassan ;)
Jag är glad för att det inte är såhär jämnt,eftersom vi knappt hinner träffas :(


Kommentarer
Filippa

Det går inte att kommentera inlägget under så skriver det här. Vad mysigt att vara ute och gå och kul att du hittade svamp! Hoppas du får en bra fredagskväll

2010-09-03 @ 20:59:34
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0