Grejat litegrand!

Igår gjordes det inte mycket. Tvättade och tränade en stund annars hände det ingenting särskilt. Badade gumsan och hon tyckte det var lika skönt,som alltid =)

Idag har gumsan och jag umgåtts med Ulrika :)
Vi åkte med älsklingen till jobbet i morse. Därifrån åkte vi vidare med Ulrika och barnen till dagis. Efter att ha lämnat dem där blev det Karlstad.
Innan vi intog bergvik lämnade vi lite ägg hos bl a Ulrikas bror. Väl framme på bergvik gick vi till apoteket och kollade i några skyldfönster innan vi tog en smörgås på ett av kaféerna - det var gott =P
Klockan tio hade Ulrika klipptid så då fick gumsan gröt sedan tog vi oss en tur inne på H&M. Köpte ett par Hello Kitty strumpor till gumsan - de kostade bara 10 kr så jag kunde inte motstå dem ;D
När Ulrika var klar var det dags för handling. Efteråt blev det Kristinehamn för att byta däck på hennes bil. Fick vänta en timme (var drop in) och sedan tog det en halvtimme till att skifta,eftersom hon skulle ha samma fälgar. 
Blev klara i lagom tid för att hämta Tim och Kalle på dagis och åka hem till dem. Där fick jag bada gumsan i handfatet eftersom blöjan läkt så stackaren var helt blöt :( Efter det fick hon mat - couscous och kyckling. Det tyckte hon om :)
När älsklingen slutade åkte vi hemåt och nu sover gumsan,jag slöar i soffan och älsklingen är och jagar en sväng. Känner mig riktigt sliten efter denna dag ;) Är hungrig också då jag bara ätit en banan och två clementiner sedan i morse! Ska dock göra hamburgare när älsklingen kommer hem ifrån skogen - mums mums!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0