Uppdatering :)

När gumsan kom hem ifrån farmor i söndags var hon trött så hon somnade nästan direkt :) Vaknade dock efter en stund och grejade.
Älsklingen lagade dammsugaren så nu kan jag städa igen - JIPPIE!

I tisdags var gumsan och jag på babyrytmik,som vanligt. Sedan följde vi med lilla Sigrid och Katrin hem,som vi brukar. Vi tog bl a en lång promenad =)

Igår eftermiddag åkte vi hem till mamma :D Älsklingen skulle köpa ett nytt kikarfäste till en av hans bössor så gumsan och jag passade på att träffa mamma en stund. När älsklingen var färdig köpte han med pizza :D
Innan vi åkte hem stannade vi till på coop. Gumsan och jag trötta så vi satt kvar i bilen. Det tog inte särskilt lång tid innan gumsan somnade :) Hon vaknade bara till en liten sväng när vi kom hem,men hon somnade om och sov gott hela natten :D

Idag har gumsan varit sliten. Hon vaknade strax innan sex. Då busade vi en stund sedan fick hon lite välling. Hon var trött så jag trodde att hon skulle somna om,men det gjorde hon inte så vi lade oss i soffan en stund. Det tog bara en liten stund innan hon sov. Är sååå mysigt när hon somnar hos mig :) Jag älskar det,ligger bara och njuter =D
När gumsan vaknade igen åt jag frukost sedan fick hon gröt,men hon åt inte särskilt mycket så jag sparade den till lunch istället. Efter en stund blev hon trött igen så jag lade henne i sängen sedan grejade jag lite med hundarna.
 När jag var färdig hade hon somnat igen :D Hon sov i nästan två och en halv timme :) Under tiden passade jag på att slöa framför teven. Tillslut gick jag och lade mig i sängen,men jag hann inte ligga särskilt länge innan gumsan vaknade och var pigg =)
Efter att hon fått lunch tog vi med oss Qvittra på en promenix. Då somnade gumsan igen :P När vi kom tillbaka städade jag hundgården och tömde några ytterkrukor innan vi gick in igen. Jag hann få i mig lite mat innan gumsan blev trött igen. Jag lade henne i sängen igen och hon fick lite välling. Då började det regna så då gick jag ut och hämtade hundarna. 
Nu håller gumsan på och busar medans älsklingen vilar framför teven och jag grejar med datorn. Ska strax duscha och bada gumsan :D  



Kommentarer
smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-29 @ 07:17:59
URL: http://smyckestokig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0