Mysdag =)

Idag var det dags för babyrytmik igen =) Har sjungit och dansat lite.
Sedan har vi umgåtts med Katrin och lilla Sigrid :D Blev dock ingen promenad eftersom det regnar så! Vi höll oss inomhus och myste istället :)

Runt halv fyra drog vi oss mot älsklingens mammas jobb. Eftersom älsklingen jagade idag med fick gumsan och jag låna hennes bil :)




När vi skulle åka till Molkom i morse hittade jag ingen nyckel! Hade ingen lust att stanna hemma bara för det,så jag lekte tjuv och smet ut genom fönstret.Vilken syn ;)



Nu badar gumsan med pappa =) Det är så mysigt - hon älskar det! Varje gång jag sätter ner henne på badrumsgolvet "kryper" hon fram till badbaljan och sitter och skvätter med vattnet eller bara sitter och kollar -hon är såå go <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0