Mormor o morfar <3

Igår var gumsan och jag till min mormor och morfar i Nybble =) Det var kul att träffa dem,var ett tag sen.. Mormor och jag tog en promenad så gumsan somnade en stund,
men vaknade så fort vi var hemma igen.
Mormor gjorde kycklingfilè med svampsås till lunch - så himla gott =D

På kvällen åt vi på pizzerian med Niklas och Ulrika,Kents bror,Mats, och Gustav,Kents kompis och arbetskamrat.
Firade att de blev färdiga med höstbruket - skönt!
Jag åt en jättegod sallad med kyckling,räkor och skinka :)
Medan vi åt var gumsan hos farmor.


Även idag har vi varit till Nybble,älsklingen var också med. Han och morfar var ute och jagade.
Mormor,jag och gumsan gick på tipspromenad. Lilla mormor fick 10 av 12 rätt
och fick en toffifeeask.
Eftersom vi inte kunde ta med barnvagnen,för alla vovsingarna var med,fick jag
bära gumsan. Mormor tog över efter ett tag och gumsan somnade hos henne =) Sov en halvtimme ungefär.

Till lunch fick vi älgstek - jag ÄLSKAR det!
Mormor gjorde en supergod blåbärspaj,som vi åt till kaffet - mums ;)

Nu sitter jag här och slöar lite :) Gumsan har nyss somnat och älsklingen är iväg en liten stund.
Är lite sliten efter en hel vecka med städning och sånt. Känner mig redan trött så
jag somnar nog inte sent idag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0