Jojje =D

Våran lördag började med Majas dop följt av tacos =) Hade totalt glömt bort att köpa present till henne så vi får lov att sticka iväg och fixa det någon dag!
Älsklingen och jag åkte hem runt fyra - halv fem. Gumsan fick stanna kvar hos farmor :) Jag har faktiskt sovit riktigt gott i natt,hade gärna sovit lite längre,men jag var för pigg för det ;)

Trubadurkvällen var trevlig,började dock lite segt då det inte var så mycket folk och ingen sång. Men efter någon timme började Jojje underhålla oss. Han var riktigt bra och rolig - många sjöng med i låtarna, t om med jag,vilket absolut inte hör till vanligheterna ;) Folket började komma då också så det blev mer liv på stället ;D
Älsklingen och jag var trötta så vi drog oss hemåt redan strax efter elva. Det blir så när man inte är ute särskilt mycket :) Var dock trevligt att umgås med älsklingen utanför hemmet ;D

Jag hade tänkt att slöa tills gumsan kommer hem,men hon ska med på fotboll först - Maja ska spela,så hon är inte hemma förrän runt tretiden så jag har startat en tvättmaskin och ska snart vika tvätten,som redan hänger,och sedan ska jag städa. Tar bara max ett par timmar så jag har gott om tid att vila mig efteråt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0