Första övernattningen :)

Idag var det dags för lite träning igen :) Har dessutom städat lite,gått på två korta promenader med vovsingarna samt badat och busat med lilla gumsan :D Hon blev så trött efter badet så hon fick lite välling och somnade så jag passar på att ta igen mig en stund.
Jag hoppas älsklingen slipper jobba över,men solen skiner fint så risken är nog ganska stor att han kommer hem senare :( Har knappt sett till honom alls de senaste veckorna! I morgon ska vi dock umgås ordentligt :) Först ska vi eventuellt ut och äta och sedan ska vi till Glumseruds bygdegård på "Trubadurafton". Han fick två biljetter dit i födelsedagspresent och valde att ta med mig ;) Gumsan ska vara hemma hos farmor,där hon även ska sova över. Får se hur det går, det blir nämligen första gången hon sover borta. Jag tror det kommer gå jättebra för dem,gumsan kommer säkert vara lika nöjd,som vanligt :) För mig däremot kommer det nog inte gå lika bra. Kommer sakna henne och bara vilja ha hem henne,men det är väl bara jag vänjer mig.

Gumsan och jag ska dessutom på dop i morgon :D Älsklingens lillasyster ska döpas - bättre sent än aldrig ;P Älsklingen kan dock inte följa med eftersom han ska jaga med sin pappa hos Niklas. Hade planerat det innan han fick veta om dopet.
Kom på förut att vi skulle få tacos efteråt- jag som köpte hem så vi skulle ha det i helgen eftersom älsklingen var så sugen. Jag får väl äta det fler gånger,vilket inte gör så himla mycket eftersom det är sååå gott =)
I kväll blir det dock hamburgare,eftersom vi aldrig åt det igår. Älsklingen åt på pizzerian med Niklas istället så han köpte med en kycklingrulle åt mig :) Gott gott i gott gott ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0