Julbord,-pyssel och - godis

Vi hade riktigt trevligt på julbordet i fredags =) Var supergott med julmat - åt precis lagom mycket! Vi var hemma runt elva och vi somnade nästan direkt. Det märks att vi inte är ute särskilt ofta ;D

Både älsklingen och jag vaknade runt åtta på lördagmorgon. När vi ätit frukost och så kom Monica och Axel,för att hämta släpkärran som de lämnat här på fredagen. Jag följde med dem hem,eftersom älsklingen skulle jaga med Niklas.
Gumsan låg och mös med Maja när vi kom dit. Hon blev jätteglad åt att se mig =D
Runt ett åkte vi iväg på julpyssel innan Monica skjutsade hem mig och gumsan. Vi hämtade bara våran bil och åkte vidare till Niklas och Ulrika. Där åt vi skink - och kycklingpaj - mums!
Väl hemma igen blev det en myskväll i soffan med massa godis ;)

Gårdagen spenderade gumsan och jag med mormor. Vi gjorde massa julgodis :D Under tiden var älsklingen ute och jagade med morfar.
När "gubbarna" kom tillbaka såg vi på en film,från en jul när jag var liten - det är så kul :) Den var från 1993 så det var ett tag sedan ;P
Vi var hemma runt halv nio. Då blev det ännu en kväll med godis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0