Inför julen =D

Idag har jag varit uppe på vinden och hämtat julgardinerna. Har tvättat dem så nu hänger de på tork.
Jag har slagit in gumsans julklappar också :) Jag längtar så himla mycket till julen i år - första året med mitt lilla hjärta =D
Älsklingen har lovat att han ska fixa en julgran och det löftet ska jag se till att han håller ;)

Gumsan har varit på riktigt bushumör idag =) Hon har skrattat åt i princip allt jag har gjort ;) Hundarna har varit inne p ga vädret så hon har hållit på att busa med dem :P

Niklas var här och åt mat förut. Älsklingen köpte med mat från pizzerian. Jag åt kebab Alexander - det var lika gott,som i fredags :D

Nu slöar jag och älsklingen och gumsan sover =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0