Ensam

Båda mina älsklingar åkte nyss till Kents mormor och morfar. Jag är seg så jag stannade hemma. Känner att jag behöver vara ensam en stund. Idag har inte varit någon bra dag för mig. Har känt mig som världens sämsta mamma eftersom ingenting jag gjort har varit bra. Gumsan har varit snorig och gnällig och trött i stort sett hela dagen. Hoppas hon inte håller på att bli sjuk :(
Hon sover inte lika bra längre,som hon gjort förut. Det tar på en att inte få sova ordentligt,men så är livet som förälder =) Även fast man har sina svåra stunder så ångrar jag ingenting! Mitt lilla hjärta är det absolut bästa som någonsin hänt mig <3 Jag älskar henne och hennes pappa så himla mycket. Går inte att beskriva med ord hur mycket de betyder för mig. De är mitt allt <3


                                         

                                                 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0