Början på dagen :)

Jag började min dag med att ge stumpan lite gröt. Försökte med banan också, men hon fick kräkreflexer! Vad konstigt det är - ena dagen är det supergott och nästa mår de illa bara de ser det ;)

När hon var mätt tog jag en liten promenix med henne i barnvagnen. Hon var så trött att hon somnade direkt =) Våran lilla Stei fick också följa med :D De andra två blev lite avundsjuka, men det är deras tur någon annan dag..Är svårt att gå med tre hundar plus barnvagn!

Gumsan vaknade så fort vi kom hem så hon fick sitta i gåstolen en stund, medan mamma åt frukost samt slängde in lite tvätt i maskinen :)
Det är så kul att se hur hon blir när hon kan springa runt hur hon vill =) Ser superlycklig ut =D

Just nu ligger hon ute och sover i sin lilla barnvagn, så jag ska passa på att äta lite rester till lunch - grillad kyckling med potatisgratäng. Mums!



Kommentarer
Jeanette

sv: så bra! Ska bli kul att läsa den :)

2010-08-18 @ 09:55:58
URL: http://karinjeanettesblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0