Onsdagkväll :)

God kväll :P

Efter att ha ätit kvällsmat smög gumsan och jag upp för att ta en dusch. Sedan läste,sjöng och busade vi ett tag innan det blev soffmys =) Runt kvart i nio kom gumsan själv och sa att hon ville "Sova sängen" så vi gjorde en flaska välling och gick upp. När jag lade ner henne hade hon ångrat sig och sa "Inte sova min säng",men hon protesterade inte så jag sa "God natt" och gick ner. Hon somnade i alla fall så hon var nog trött :D
 



Jag har precis varit ute en sväng med Stei. Nu ska jag slöa ett tag innan det är dags att sova.

I morgon är det "Grilleftermiddag" på dagis :D Eftersom det börjar kl.15 har de bytt dagistiden för de barn,som brukar vara där mellan 9-14 så de kommer vara där 10-15 istället för att man ska slippa komma och gå flera gånger - skönt ;)
Förutom att man får ta med det man vill ha och grilla bjuds det på sång och en liten inomhusutställning utav grejor,som barnen har gjort. Det ska bli kul =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0