Ibland blir allt fel!!

God kväll :D

Idag träffade gumsan och jag Mickan efter att jag slutat jobbet :) Det var riktigt kul =P
Vi började med att äta lunch på thai. Tyvärr hade de ingen friterad kyckling,som är både min och Mickans favorit,men vi blev mätta ändå ;)
Gumsan ville inte ha något mat. Istället åt hon cirka ½ kg gurka och 1 kg majs ;P

När vi smält maten tog vi en promenad till stan för att kika i lite affärer. Gumsan somnade en stund i vagnen så vi kunde titta i lugn och ro ;D

Efter en ganska lång promenad fick det bli en minifika för Mickan (dricka) och gumsan (juice och några bett på en smörgås) på coop. Sedan handlade vi. Det var inte det lättaste eftersom gumsan var otroligt gnällig.

Efter att vi handlat sa vi "Hejdå" och åkte hemåt. När vi kom hem upptäckte jag att det hänt en liten olycka med gumsans blöja så i morgon får jag tvätta hennes tremobyxor. Vilken tur att vi har fler par!

Gumsan fick kvällsmat vilket slutade i att halva vardagsrummet var fullt av yoghurt - hur kommer det sig att det alltid verkar vara mycket mer när det hamnar någon annanstans än i skålen?



Trots att denna lilla dam gillar att jäklas med sin mamma så älskar jag henne otroligt mycket <3<3<3

När gumsan ätit gjorde jag henne iordning för att sova. Först verkade det,som att hon somnat,men sedan ropade hon. Då hade hon gjort nummer två. Jag bytte blöja och försökte få henne att somna om,men hon ville inte. Tillslut gick vi ner och lade oss i soffan och efter mycket om och men somnade hon. Än så länge sover hon så jag hoppas att hon gör det tills i morgon då vi ska upp tidigt för att jobba/vara på dagis.

Nu ska jag titta färdigt på "Glee" =)

Natti natti :D



Kommentarer
Mohn i skon

Det lär falla ut majs från hennes byxor i flera år framöver. HAHA! (om jag blir hungrig så kan jag ju alltid äta av riset som finns på mina skor. HAHA)



Kram

Mickan

2012-01-05 @ 01:38:21
Jenny

Haha =) Det gör det nog ;D Vad praktiskt ;P



Kram

2012-01-05 @ 14:19:03
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0