Inte så piggelin :/

Hejsan =)

Det blev mycket riktigt en lugnkväll för oss igår. Kent,som varit borta med Niklas,fixade mat när han kom hem :D Efter att vi ätit gjorde jag gumsan iordning för natten sedan fick hon en glass,som Kent lovat henne i fall hon åt upp maten :P Sedan blev det sängen för gumsan.

Jag och Kent hjälptes åt att rycka och klippa massa hår på Bessy samt klippa klorna på alla vovsingarna så nu är de superfina =D
Efter det kollade vi på "Glee" innan jag smög upp och lade mig och läste lite. Jag somnade runt tio tror jag.

Runt ett vaknade gumsan och ville inte somna om. Efter ungefär en timme fick hon välling så vi skulle få sova tills det var dags att gå upp för att göra oss iordning inför jobb och dagis.



Gumsan var minst sagt seg när vi skulle gå upp. Som tur var piggnade hon till i bilen påväg till dagis :P 
Efter att ha lämnat gumsan åkte jag till jobbet. Jag slutade kl.12. Då åkte jag tillbaka till Väse. Innan jag hämtade gumsan hoppade jag in på Rasta för att köpa en fiskgratäng. 
Gumsan stod och väntade vid fönstret på mig när jag kom - hon hade näsan tryckt mot glaset och ropade på mig <3 De hade förvarnat henne om att jag skulle komma =) 
Jag passade på att tanka innan vi åkte hemåt. Väl hemma hade gumsan somnat så jag tog ut vovsingarna en sväng,satte in fiskgratängen i micron och gjorde välling innan jag hämtade in henne. Efter att blöjbyte fick det bli sängen för henne och hon har sovit sedan dess. Det återstår att se när hon vaknar :D

Medan gumsan sovit har jag passat på att äta samt slöa framför teven. Jag har faktiskt sovit några minuter också ;P Nu tänkte jag fortsätta slöa tills gumsan vaknar. Jag börjar få huvudvärk och känner mig sliten så det är lika bra att ta det lugnt och hoppas på att jag slipper bli sjuk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0