Lite frisk luft :D

Hej på er :D

Efter att ha ätit frukost,gjort oss iordning samt hängt tvätt bestämde gumsan och jag oss för att trotsa kylan och bege oss ut en sväng =) Det blev en promenad på cirka en timme - härligt! Jag gjorde även 20 tåböj och 20 knäböj längs vägen.
Gumsan somnade även idag efter att vi kommit nästan halvvägs. Hon vaknade igen när vi mötte en av grannarna och hans lilla vovsing,som ville säga "Hej" :P

När vi kom hem hängde vi tvätt innan vi fixade lite mat. Sedan blev det lite bus. Jag lade gumsan utan välling och ligger själv i min säng nu. Gumsan är inte särskilt glad och verkar inte somna så jag ska hämta henne och se om hon kanske kan stänga ögonen en liten stund om hon får ligga bredvid mig =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0