Nattjobb :P

God kväll och god natt =)

Jag lyckades somna ungefär 30 minuter förut sedan dess har jag inte sovit något alls. 

Eftersom jag inte lyckats somna har vi busat lite :P
När gumsan fått kvällsmat diskade jag sedan gick vi upp så gumsan fick duscha. Nu har hon fått på sig pyjamas och vi har läst några böcker. Vi ska mysa en stund innan det är dags att fixa iordning allt och sticka iväg. Min kära sambo har somnat på soffan så vi får lov att väcka honom också. 
Han ska nämligen skjutsa mig eftersom han ska jaga i morgon och behöver bilen. Mamma,som ska passa gumsan medan jag sover en stund efter nattens jobb,slutar inte förrän tio idag så Kent får skjutsa in gumsan i morgonbitti. 
Visst hade jag kunnat ha bilen och bara åkt hem när jag slutar kl.7,men jag lär behöva sova eftersom jag kommer ha varit vaken över ett dygn då =) 

Hoppas ni får en riktigt mysig fredagskväll - vi hörs i morgon :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0