Ledigt eller inte...

Hejsan =)

Idag sov gumsan och jag till åtta. Vi började dagen med att sätta igång en maskin med tvätt och jag bytte om. Sedan blev det frukost innan gumsan fick på sig kläder. Vi vek tvätt,som jag hängde häromdan. Efter det slängde jag ut vovsingarna :D
Sedan busade vi.

Kent kom hem strax efter tio. Han skulle få ledigt några timmar eftersom det är för fuktigt för att göra något med gärdena just nu. Vi stack i väg till Skattkärr för att hämta ut ett paket,som han beställt. Vi passade även på att handla lite.
På vägen hem stannade vi till hos Kents mormor och morfar på fika. Jag kunde faktiskt hålla mig från att äta wienerbröd - jag höll mig till smörgås :P

När vi satt och fikade ringde Niklas så vi fick åka till gården. Det var något,som krånglade.
Efter att ha släppt av Kent fortsatte gumsan och jag hemåt. Jag bar upp gumsan,som somnat,till hennes rum. Hon vaknade dock när jag lade ner henne,men hon fick ligga kvar så vi får se om hon somnar om.

Själv sitter jag här i fåtöljen och njuter av värmen från kaminen ;D Jag ska bara ta det lugnt en stund innan det är dags att göra lunch :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0