Byebye ;D

God kväll/natt :P

Jag är helt slut!

Jag och gumsan var framme hos mamma runt tolv. Då fick gumsan lite mat,som hon knappt rörde. Sedan åkte vi till Wästgötabagarn och Maxi.
Efter det åkte vi tillbaka till mamma för att fixa mat. Gumsan åt lite bättre den här gången. Dessutom skulle hon absolut ha tomat när hon såg att vi åt det ;D Hon brukar inte gilla det,men idag åt hon,som bara den ;)

Efter maten försökte vi få gumsan att sova,men det ville hon inte så det blev inget med det. Under tiden hon låg och drack välling samt grejade lite slumrade jag till på soffan några minuter.

Runt kl.15.30 gjorde jag mig iordning och stack iväg till jobbet.

Efter ett 5 timmars arbetspass åkte jag hem till mamma för att hämta gumsan och maten,som jag handlat på maxi - jag köpte även regnbyxor till mig (har invigt dem idag) och en supersöt klänning till gumsan =D

När vi kom hem ringde Kent. Medan jag pratade med honom gjorde jag välling till gumsan oh lade henne,bar in tre kassar med matvaror m.m samt ställde in det,som behövdes i kylskåpet. Sedan skulle jag ta in vovsingarna så då sa vi "God natt" :P

Detsamma säger jag till er nu för jag ska upp kl.5.20 i morgon.

Natti natti!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0