Ojojojoj ;)

Hejsan =)

Nu är det rent och snyggt här hemma :D Skönt att ha det gjort.

Ja ni,dagens lunch hade kunnat bli väldigt intressant. Jag skulle göra en sås så jag tog fram en förpackning med vad jag trodde var matädel. När jag klippte upp den tyckte jag att det såg så gult ut - inte särskilt konstigt med tanke på att det var VANILJVISP =) Haha,undrar vad det hade smakat av den såsen?
Eftersom jag inte hade någon matädel fick jag improvisera med mjölk,philadephiaost,paprikakrydda och köttbuljong. Det blev inte supergott,men det gick i alla fall att äta ;P

Efter maten dammsög jag sedan lade jag gumsan,som inte verkar särskilt nöjd. Jag ska ta ut Stei en sväng så får vi se om gumsan somnat innan jag kommer in igen,annars får hon nog vara vaken tills sotaren,som kommer vid ett,har åkt.




Kommentarer
Mohn i skon

Låter som hemkunskapslektionerna ;D



Kram

2011-11-02 @ 18:56:12
Jenny

Sv: Haha =) Jag förstår inte vad du pratar om ;D

2011-11-02 @ 19:18:44
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0