Kvällssvammel ;D

Hejsan :)

Min lilla älskling sover och min stora älskling duschar så jag tänkte slänga in ett litet "God kväll" åt er ;D

Klockan är bara strax efter åtta och jag är helt slut!
När jag slutade jobbet hämtade jag gumsan på dagis sedan åkte vi hemåt. Efter att ha kikat igenom all reklam,som vi hämtade upp påvägen,fick gumsan bada =) Jag slängde in 2 av alla vinterjackor i tvättmaskinen innan jag satt mig med gumsan. Hon tyckte att mamma också skulle bada - hon skvätte ner hela mig ;D Det fick alltså bli en dusch för mig ;) Busunge <3



När vi var rena och fina åkte pyjamaserna på innan jag packade inför i morgon och onsdag. Jag jobbar delad tur i morgon så gumsan och jag sover över hos mamma,som passar gumsan på eftermiddagen och kvällen.
Gumsan kommer vara på dagis fram till kl.14. Då hämtar vi henne så jag får träffa henne lite innan jag ska tillbaka till jobbet. Under tiden jag jobbar får gumsan vara med "Mommo" ;P
Eftersom gumsan och jag ska träffa Linn på onsdag sover vi över hos mamma. På så vis slipper vi massa onödig åkning =)

Nu ska jag gå ut och ta ur hundburen ur bilen så barnvagnen får plats :D Sedan blir det soffan en stund innan sovdags.

Ha det bäst =P 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0