PIZZA <3

Hallå hallå =)

Vi var kvar hos Monica hela dagen igår.
"Grabbarna" lämnade mig och gumsan där för att sticka och kolla på några jaktpass. Kändes mysko att vara hemma hos någon utan att någon av dem var hemma :)

Både gumsan och jag var trötta så vi lade oss i soffan. Det dröjde inte särskilt länge innan gumsan sov :P Jag lyckades också slumra till en pytteliten stund :)

När jag vaknade kom Kents brors tjej Kicki och deras Edvin - lilla skruttans kusin :D
Det var trevligt att få sällskap :)

Grabbarna kom i alla fall tillbaka så småningom och då började de stycka köttet,som vi hämtat hos Ulrika och Niklas på förmiddagen. Eftersom ingen av dem egentligen var så haj på det fick vi leta upp en bild på internet. Det tog sin lilla tid,men tillslut var de klara ;D
Då hade Monica,Axel och Maja kommit hem så då var Monica och Axel med också.

Medan de grejade pratade och busade Kicki och jag med barnen :) Gumsan fick för sig att hon SKULLE ha Edvins napp (hon använder inte det annars,men andras är roliga) så de satt och bråkade om den ;P

När styckningen var färdig kom Pavo och Gunnel,ett par som har sommarstuga vid Monica. De har känt varandra länge så de kom över en stund så vi fick träffa dem också =D

Vi avslutade dagen med PIZZA - gumsan fick också smaka och gud vad hon åt ;) Ändå hade hon precis smält i sig ett helt äpple ;D

Tillslut åkte vi i alla fall hem. Gumsan somnade i bilen och somnade om nästan direkt när älsklingen lade henne i sängen.
Klockan var runt tio så jag kröp också till kojs medan älsklingen satt uppe och spelade ett nytt jaktspel - säkert halva natten ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0