Inget dagis :)

Det blev aldrig någon lasagne igår,så jag har gjort den nu på morgonen istället. Tror inte att den blev så bra,men vi får se.

Gumsan sover och idag behöver jag inte väcka henne :) Hon ska nämligen inte till dagis utan till mormor :D Jag ska jobba kl.12.30-20.15 så det blev smidigast. Hade fått ordna dagishämtning,ändrat tider och allt sånt så den här gången gjorde vi det lätt för oss :D Varför krångla till det när man inte behöver?

Jag ska snart göra mig i ordning och ta ut hundarna. Sedan ska jag vänta på att gumsan vaknar (om hon inte redan gjort det då). Tänkte att vi skulle försöka komma iväg så fort som möjligt. Tycker det är så träligt att bara hinna lämna henne och sedan sticka på en gång. Jag vill hellre vara med en stund =)

Jag längtar så himla mycket till i morgon :) Tur att jag ska jobba idag så tiden går fort ;D  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0