Fixa och dona =D

God morgon :P

Idag vaknade gumsan och jag strax innan sju. Jag hade mer än gärna legat kvar ett tag till ;)
Vi busade en stund innan gumsan fick frukost och sedan välling i sängen. Hon somnade och sover så sött nu =D

Jag har tagit ut hundarna och ätit frukost. Ska strax göra mig iordning samt packa gumsans skötväska. Hon ska vara hos gammelmorfar och -mormor (på pappas sida) idag :P
Ulrika och jag ska nämligen greja med det jag fortfarande inte får tala om (jag lovar att jag berättar denna veckan,så fort vi pratat med A).
Eftersom gumsan inte kan vara med ska hon vara borta och mysa under tiden :)

Vi ska även greja i morgon och ev. på onsdag och torsdag. Det beror på hur långt vi hinner i morgon :D
Då är det ju dagis för gumsan så då behöver vi ingen barnvakt. Jag har dock ändrat tiderna för att de ska passa lite bättre =)

Det ska faktiskt bli kul att greja med detta :P Det är trevligt att vi kan hjälpas åt - blir roligare då,dessutom går det ju mycket fortare också :D

Vad ska ni hitta på för roligt idag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0