Början på veckan =)

God förmiddag =)

Gumsan och jag har haft en mysig början på veckan :P

Vi vaknade strax innan sex (inte lika mysigt). Jag försökte få skruttan att somna om,men hon ville busa istället :)
Efter en timme ungefär somnade hon och jag somnade en halvtimme senare.
Vi vaknade igen runt åtta. Då fixade jag frukost åt oss :D

Sedan har vi plockat rätt här hemma,vikt tvätt och satt på en ny maskin så snart åker det upp mer tvätt :) Känns inte som att jag gör något annat än tvättar nu för tiden!

Gumsan och jag har busat och sitter nu framför teven.

Runt halv tolv ska gumsan få lunch och jag ska ta mig lite mellanmål. Sedan blir det en promenad =) Passar bra då gumsan helst ska sova efter lunchen :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0