Sovmorgon :)

God morgon =)

Idag fick vi sovmorgon här hemma - jag vaknade kvart över nio :D Mamma höll då på inne i badrummet och gumsan sov fortfarande. Efter en stund gick jag ner för att hjälpa mamma,som nu hade börjat med frukost - det blev ägg och grejer =P

Gumsan vaknade lagomt till vi skulle sätta oss så mamma gick upp för att byta blöja och gumsan var tydligen ganska fin i rumpan nu. Jag köpte en salva,som heter inotyol,igår och de hade även använt den på dagis så det är nog den,som hjälp - den är superbra! Vi använder den mycket på jobbet och den är toppen så den kan jag verkligen rekomendera till er med barn :)

Nu ska jag vara social med gumsan och mamma =D

Ha en bra dag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0