Personligt brev och CV

Vet ni vad? Nu har jag skickat iväg ytterliggare en jobbansökan eller rättare sagt intresseanmälan. Jag har dessutom skrivit ett nytt personligt brev samt CV,som är tusen gånger bättre än det förra. Jag skäms faktiskt över det och kommer absolut förstå om ingen hör av sig då det såg väldigt amatöraktigt ut (vilket jag iofs är men ändå). Jag måste säga att jag tror att det nya ser mycket proffsigare ut ;D

Jag börjar känna mig lite nere när det gäller detta med jobb. Det känns inte,som att jag kommer att få något annat än timvikariatet. Jag vet att det är mycket bättre än att inte ha något alls,men jag tycker att jag varit det tillräckligt mycket nu och anser att jag åtminstonde är värd en chans. Om jag inte får det jobbet,som gruppchefen vill ge mig,bara för att jag är timvikarie så kommer jag bli riktigt ledsen...Jag börjar bli så j-la trött på att vi timvikarier aldrig får någon chans - hur ska vi annars kunna få ett fast jobb??

Det är samma sak när jag läser vissa jobbannonser där det står att man måste ha erfarenhet - hur ska man någonsin kunna få det om ingen vill låta en försöka??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0