Kvällen :P

God kväll/natt =)

Åh,vad irriterad jag var förut! Jag fick för mig att jag skulle ta en cykeltur så jag gick ut i förrådet för att upptäcka att det inte fanns någon luft i däcken. Jag frågade Kent var pumpen fanns och hämtade den. Eftersom jag inte lyckades få i någon luft fick min snälla sambo hjälpa mig ;D
Nu trodde jag att jag kunde ta mig en sväng,men vad upptäckte jag då? Jo,att kedjan hoppat. Efter att Kent återigen tittat på cykeln insåg vi att det var lönlöst - han behöver tydligen plocka isär alltihop,som har med kedjan att göra. Varför ska jag ha sån otur jämt? Det fick bli en timmes lång promenad med stavarna istället - inte fy skam det heller =)
Jag hittade svamp,som jag ska plocka någon annan dag - om de finns kvar vill säga.

När jag kom hem hade gumsan och Kent nyss ätit så jag tog mig också. Gumsan hade ätit två tjocka grillkorvar med både mos och bröd - undra hur längesen det var hon fick mat ;) Haha :P

Efter en stund lade sig gumsan i soffan och knaprade på den sista korvbrödsbiten. Hon höll på att somna när hon plötsligt sa "Mamma" och räckte fram ena handen mot mig. Jag hämtade henne och satte mig i fåtöljen. Efter lite gos somnade hon =D

Sedan dess har Kent och jag duschat och myst med vattenmelon framför teven :) Min älskling gick precis upp och lade sig. Jag tror inte det dröjer särskilt länge tills han får sällskap - jag har ju som sagt lite sömn att ta igen =P

God natt - ha en supertrevlig helg :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0