Inte länge kvar nu...

God morgon :)

Det blev ingen längre sovmorgon idag - gumsan och jag gick upp när Kent stack iväg till jobbet runt sju. Jag hade gärna legat kvar i sängen en stund till ;D Jag är dock glad för att vi kom upp i tid för nu slipper jag stressa. Eftersom jag tog en promenix och myste med familjen istället för att packa igår så måste jag göra det idag. Jag lade precis in resesängen och barnvagnen i bilen så det kan jag kryssa av från "att göra listan" =D

Vi började dagen med grötfrukost till gumsan följt utav bad. Jag duschade ju igår så jag skvätte bara av mig lite :) Medan gumsan badade plockade jag ihop kläder till både henne och mig och lade på sängen så jag behöver bara stoppa ner dem i väskan. Skötväskan är packad och klar. Jag ska kolla på min lista (MÅSTE alltid skriva listor så jag inte glömmer något) och plocka ner allting så det bara är att åka när gumsan ätit lunch. Eller nästan i alla fall - vi ska tanka bilen samt fylla på luft i däcken,men sedan kan vi börja dra oss mot Norge :P

Just nu sover gumsan - jag vägrar göra om samma misstag,som när vi skulle hem ifrån Norge sist dvs hålla henne vaken för att hon ska sova i bilen. Det funkade inte utan jag fick istället en minst sagt gnällig Patricia - ingen hit så denna gången får hon sova innan.
Jag har varit ute med vovsingarna så nu äter jag frukost. Ska ta det lugnt en stund innan det är dags att köra igång igen ;D

Jag tror inte att jag kommer uppdatera något under helgen utan det blir nog när vi kommer hem istället så ni får ha en riktigt mysig helg =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0