Gott gott i gott gott =)

God kväll :D

Gumsan sover,Kent ligger på soffan därnere och kollar på film,hundarna är inne på deras rum och jag slöar i sängen - så ser det ut här just nu =)
Vi kom hem från Monica för en stund sedan. Vi var till Rimbogänget,som denna gång bestod utav två personer,men vi bestämde att vi skulle sticka hem till Monica istället då hon har mycket mer plats och sådär. Där åt vi grillkorv med bröd och räksallad - mumsfilibaba ;)
Efter det vart det kaffe för de andra och några däribland gumsan åt glass. Vi ska egentligen inte ge henne mjölkprodukter,men jag kan inte med att säga nej till allt då hon inte förstår varför. Hon åt dock bara lite vaniljglass innan hon fick en isis istället - mycket bättre :D

När de fikat klart åkte vi hemåt då vi ska upp tidigt i morgon. Jag och Kent jobbar och gumsan ska till dagis så vi går upp innan tuppen då ;)

Jag tänkte kika runt lite på datorn och sedan sova.

Natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0