Feber....

God kväll god kväll =)

Dagens arbetspass gick bra :D Mamma hämtade,som suttit barnvakt och haft våran bil,mig när jag slutat. Sedan åkte vi och släppte utav henne innan gumsan och jag åkte vidare hemåt.
När vi kom hem upptäckte Kent och jag att gumsan var varm så jag tog tempen och mycket riktigt - hon hade feber 39,1. Hon fick alvedon sedan myste vi en stund innan det fick bli sängen för henne. Hon somnade,som en stock. Jag hoppas hon sover gott i natt och mår bättre i morgon :P

Jag ringde för att lämna ett meddelade till dagis så de vet att gumsan inte kommer i morgon. Både jag och Kent tyckte det var bäst att hon får vara hemma så hon kan piggna till ordentligt. Förhoppningvis blir hon bra så hon kan vara på dagis resten av veckan :D

Nu är jag supertrött så snart blir det sova även för mig.

Natti natti :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0