Ensam hos mamma :P

Hejsan hejsan :)

Jag har precis kommit hem till mamma där jag ska vara tills jag börjar jobbet =D Jag är själv fram till två då ska jag hämta mamma på sitt jobb - MAXI. Tills dess tänker jag bara slöa. Den gångna natten börjar ta ut sin rätt ;) Magen kurrar också så jag ska slänga i mig en halv kycklingrulle (rester från igår).

Innan jag och gumsan åkte till dagis duschade/badade vi - det tyckte hon om :P Jag hade i badolja för att mjuka upp rumpan ;)
Jag pratade med en av fröknarna så de skulle smörja in och sådär - perfekt!
Gumsan var tröttis när vi var påväg till dagis. Hon somnade någon minut så hon slocknade nog gott efter lunchen =D

Efter att ha sagt "Hejdå" till gumsan åkte jag till Monicas jobb för att byta bil. Hon ska nämligen hämta gumsan på dagis sen.

Nu ska jag kika runt bland bloggar och äta litegrann - ha en toppen dag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0