Söndag

God morgon :D
 
Min lilla familj var hemma runt nio tiden igår. Gumsan var jättetrött så henne hann jag bara pussa och krama lite på innan det blev natten :/  För oss vuxna blev det lördagsmys med godis framför teven =P
 
Idag vaknade gumsan och jag runt halv åtta. Vi började dagen med att leka lite inne på hennes rum innan det var dags för frukost. Sedan ville gumsan titta på Mamma Mu så nu sitter hon i sin fåtölj och kollar på teve. Jag passar på att kika runt bland bloggar m.m på datorn under tiden. Pappan i familjen ligger fortfarande och sover,vilket han förtjänar :D
 
Igår kväll lade jag upp några bilder på facebook ifrån mobilen,som jag sedan sparade på datorn. Detta på mina älsklingar var ett av dem =)
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0