Sen kväll

God morgon :D
 
Gumsan och jag var hemma rätt sent igår,runt halv nio. För hennes del blev det pappas säng (hon ville absolut INTE sova i sin egen) medan jag och Kent plockade in kyl- och frysvarorna. Jag var sååå trött så skafferiet tar jag tag i idag istället ;) Behöver plocka rätt lite för att få plats med det nya.
 
Efter lite tevetittande tog jag med datorn upp till sängen eftersom Kent ändå somnat. Det dröjde inte särskilt länge innan även jag låg och snarkade ;D
 
Idag vaknade vi strax innan halv åtta. Hittills har vi bara hunnit med att äta frukost. Just nu tittar gumsan på Pippi =)
Eftersom jag aldrig tvättade igår får jag göra det idag istället. Sedan ska jag,som sagt,greja i skafferiet,men annars blir det nog inte mycket.
I kväll ska vi till Monica för att äta tacos - det var jättelänge sen vi åt det så det ska bli gott :P Vi får se om det bara blir jag och gumsan eller om pappa också får följa med,det beror på om han måste jobba eller inte. Oavsett vilket lär det bli trevligt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0