Osams :(

God morgon :D
 
Idag kändes det inte kul att lämna gumsan på dagis :( Gumsan fick nämligen för sig att hon inte skulle sitta fast i bilstolen och har kommit på hur hon ska göra för att komma loss. Jag fick stanna två gånger längs vägen för att försöka lugna ner henne samt sätta fast henne igen. Jag funderade på att vända hem och strunta i dagis,men jag vet att hon bara skulle bli ännu mer ledsen då :/
Efter att hon fick prata med Kent lugnade hon ner sig såpass mycket att jag kunde sätta fast henne och fortsätta till dagis. Tillslut var hon glad igen =)
 
Usch,jag tycker inte om när vi blir osams :( Speciellt inte när hon inte ska vara hemma efteråt.
Jag borde ha vant mig vid det här laget eftersom gumsan får sina utbrott då och då,men det alltid lika jobbigt att behöva bli arg :/
 
 
Jag älskar den här lilla tjejen otroligt mycket <3<3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0