Måndags eftermiddag/kväll

God kväll,god kväll :P
 
Gumsan och jag har nyss ätit lite kvällsmat i form av smörgås och nyponsoppa - mums! Det var längesen jag åt det (nyponsoppa alltså ;D) så jag kokade en hel stor gryta när jag ändå var igång. Nu finns det att värma senare samt i morgon om jag blir sugen = PERFEKT.
 
Innan kvällsmaten fixade vi iordning lite i vårat sovrum. Jag bar bl a in skötbordet,som stått i gumsans rum. Det står dock inte särskilt bra där jag hade tänkt ha det så vi får flytta om lite någon dag. Vi har bl a en tv samt tvbänk,som ska ut. När det är borta blir det lite mer plats i alla fall. Vi måste ju få plats med barnsängen också,men det är lättare att se hur vi kan göra när det,som ska ut är borta.
 
Vi har dessutom lekt och sjungit inne på gumsans rum - myspys <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0