Mammas älskade lilla tjej <3

Hejsan :)
 
Åh,vad jag är stolt över min lilla tjej <3
 
När vi åkte hemifrån var hon jättearg och ville absolut inte med. Jag kan säga att jag funderade ett x antal gånger på hur detta skulle gå.
Gumsan somnade dock tillslut och fick sova ungefär 30 minuter - det gjorde verkligen susen =D
 
Vi började med att gå till LAB där de skulle ta lite rutinprover. Jag trodde att gumsan skulle bli ledsen när de stack mig,men hon stod bara bredvid och kollade. Hon såg mest intresserad ut :P
 
Efter det hann hon leka en stund innan det var dags för barnmorskan,som hade med sig 2 praktikanter idag. Gumsan var lite blyg,men inte så farligt. Både barnmorskan och praktikanterna pratade massor med henne och hon svarade glatt på allt - t o m frågor,som var ställda till mig ;)
När vi mätte magen och kollade hjärtljuden satt hon stilla på en stol och kollade.
De kände hur bebisen låg och han/hon har tydligen lagt sig tillrätta. Jag hoppas dock att han/hon stannar därinne några veckor till då det faktiskt är 6 veckor kvar till beräknad förlossning :D 
 
I slutet av besöket började gumsan sjunga - hon trivdes verkligen :P
Det var faktiskt riktigt mysigt att ha henne med mig <3 Jag tror både hon och jag uppskattade att hon också fick vara en del av detta och se hur det går till =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0