Lite lördagsprat :)

God kväll :P
 
Jag är fortfarande ensam hemma. Ringde Kent förut,men han var ute i skogen så han hade inte tid att prata :/ Med andra ord är de säkert inte hemma än på länge. Oftast brukar jag tycka att det är skönt att få vara ensam ett tag,men nu börjar jag faktiskt sakna min lilla tjej och hennes pappa <3
 
Jag har lite dåligt samvete för att jag inte har gjort något särskilt,men jag fick "order" om att vila och det har varit riktigt skönt att inte ha massa måsten :)
 
Vi får ju snart en liten bebis plus att vi ska flytta och lär ha fullt upp ett tag framöver så jag får passa på att ta det lugnt medan jag kan ;P
Jag känner mig inte lika stressad längre utan tar en sak i taget. Jag vet att det kommer bli bra i slutändan och känner mig lugn =)
 
 
 


Kommentarer
Mohn i skon

Skönt att bara få ta det lugnt ibland :)

Kram

Svar: Ja,det var välbehövligt =)
mammatillpatricia

2012-09-15 @ 20:19:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0