Lite förmiddagstjat ;)

God förmiddag :)
 
Ojdå,vad klockan går idag ;D
 
Jag vaknade runt åtta. Gumsan höll på och grejade inne på sitt rum så hur länge hon varit vaken vet man aldrig ;)
Efter att ha läst lite gick vi ner för att äta frukost. Det var första gången på länge,som gumsan åt utan att krångla = TUMMEN UPP :P
 
Sedan har vi hunnit med att göra oss iordning,greja med tvätt samt "åkt till Karlstad". Gumsan brukar sätta sig på fyrhjulingen och säga att hon ska åka till Väse,men idag var det Karlstad hon skulle till ;D
 
Idag skiner solen för fullt och det finns inte ett enda moln på himlen. Jag har lagat torkvindan så jag kan hänga tvätten ute - måste ju passa på så länge det går :)
 
Just nu kollar gumsan på Musse :D När dagens andra maskin med tvätt är hängd ska vi sticka över till det andra huset för att göra rent kaklet i badrummet. Eftersom det inte finns något vatten där än får jag ta med det. Jag tar bara det värsta idag så får jag göra det mer noga sedan när det finns vatten och sådär. Det blir ju minst sagt lite smidigare då =P
 
Efter det finns det massor att göra här hemma också,men jag har ju tills på torsdag på mig så vi tar lite i taget :)
 
I helgen åker gumsan,jag och mamma till Norge för att hälsa på Johanna och Remi - det ska bli kul =P Var ett tag sedan vi var där nu. Efter den här helgen lär det tyvärr dröja ett tag innan vi kommer iväg igen. Vi har ju,som jag säkert nämt tusen gånger redan,fullt upp i höst/vinter med flytten och den lilla bebisen,som kommer snart <3
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0