Kvällsmys nästa =)

God kväll =P
 
Gumsan har bäddad ner sig på madrassen framför teven,Kent jagar och jag sitter mätt och belåten i soffan :D
 
När jag hade hämtat gumsan på dagis åkte vi hem till mamma en stund. Gumsan ville absolut INTE med in! Hon var så arg och ville åka hem. Efter ett raseriutbrott på några minuter blev hon på strålande humör och mumsade i sig en glass ;)
 
Sedan hjälpte hon mormor i tvättstugan innan hon fick prova massa vinterkläder och skor. Jag ville kolla om hon kunde ha allting och det kunde hon - bortsett från en mössa. Hon kan leka ordentligt i snön i år då vi har gått om ombyten ;D
 
Efter att ha varit hos mamma ett tag åkte gumsan,jag,mamma och Joakim till Maxi för att handla lite. Jag köpte bl a grillad kyckling,som fick bli dagens middag =P
 
När vi hade handlat klart skjutsade jag hem mamma och Joakim innan gumsan och jag åkte hemåt. Nu har vi ätit mat och det är dags för lite kvällsmys :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0