Härligt!

Hej hej :D
 
Vad skönt det känns att ha fått lite grejer gjorda - och fler lär det bli =) Jag har lagt undan lite kläder,som är för små för mig just nu,diskat,håller på att tvätta samt fixat och ätit mat. Gumsan har fått prova de vinterkläder vi har här hemma och även dessa kunde hon ha så det blir inga problem för henne att hålla sig varm under vintern ;P
 
Jag började packa BB väskan,men hann inte särskilt långt eftersom gumsan ville att vi skulle rita så det har vi också hunnit med plus att vi kollat lite på teve. Just nu ligger gumsan på madrassen och vilar så jag passar på att göra detsamma en stund innan det är dags att sätta igång igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0